CAT'S NEWS

Hadiah untuk ibu

ON May 09, 2024

By:  Berita Harian

Durian-Chocolate-Mango-Passionfruit-8x10 (1).jpg__PID:fd52c185-0d90-432e-8775-842dfea1a538

Hari Ibu 2024 jatuh pada 12 Mei dan tentunya ramai anak-anak sudah mula merancang sambutan acara bahagia itu selain mendapatkan hadiah istimewa buat ibu tersayang.Anda tidak ada idea apakah yang boleh diberikan kepada ibu? Berikut kami senaraikan beberapa idea hadiah yang dijangka boleh menggembirakan ibu anda, lebih-lebih lagi dengan promosi menarik.

Kek untuk raja dan permaisuri

Kek tempahan khas adalah pilihan popular untuk hadiah Hari Ibu. Jika ibu anda meminati keju atau kek keju, Cat & the Fiddle menawarkan dua kek keju yang menarik. Kek keju Mango Passion Fruit mempunyai rasa buah tropika dengan setiap gigitan. Dihiasi cantik dengan krim Chantilly putih yang lazat dengan cebisan rasa mangga, dan dilapisi dengan Mango Passionfruit Cheese Mousse, kek dihiasi dengan daun coklat putih yang halus. Ciptaan ini sedap dan cantik. 

Satu lagi kek dari Cat & the Fiddle, Coklat Durian, menggabungkan dua rasa hebat coklat dan durian. Mousse keju coklat gelap yang kaya dengan coklat dan span coklat gelap diadun dengan keju durian berlapis-lapis di dalam kek.Ia dihiasi indah dengan bunga osmanthus kering. Kek itu juga sesuai untuk sambutan Hari Bapa. 
Mulai sekarang hingga 5 Mei 2024, nikmati diskaun awal 10 peratus untuk semua prapesanan kek keju keseluruhan edisi terhad.

NEWSLETTER SUBSCRIPTION

Be the first to know about our special offers, new product launches, and events.

NEWSLETTER SUBSCRIPTION

Be the first to know about our special offers, new product launches, and events.